22/7/08

TROBADA D'AUTOCARAVANES A MATARÓ

TROBADA D’AUTOCARAVANES A MATARÓ

Aquest cap de setmana de Juliol (18 ,19,20) hem estat a Mataró. El destí era una trobada organitzada per la nostra amiga i companya de totcamping Merçe 67,per suposat el seu marit i els seus fills Alba i Pau també l’hi han ajudat.
El punt de trobada era al passeig de la Marina .Sortint per Mataró sud a l’autopista s’arriba a la figura emblemàtica de Mataró L’ arquera Laietana,en aquest punt trobem una rotonda i agafem la segona sortida a la dreta, desprès de 100 m. Sense entrar al túnel que ens duria al passeig marítim, agafem a la dreta i carrer avall arribàvem al punt de reunió.
Quan hi hem arribat ja hi havia nou autos i els companys estaven al mercat de compres, una altre part estaven a la platja prenent un refrescant bany.
Esperem que arribin del mercat i desprès de petons abraçades i somriures ens acostem a la bonica platja que està molt propera a les autos.
Despres d’una banyada amb picada de medusa inclosa retornem per dinar als nostres vehicles i tenim sort del ventet que passa doncs el sol apreta de valent. Alguns s’han escalivat amb aquest solet ,je,je,je.
Acabem de dinar i fem petar la xerrada entremig d’alguna copeta de cava i aigua ben fresca . Els que treballaven el dissabte van arribant així com els amics de la UCC i el Lleure i algun estranger que veient la festa s’afegeix a passar amb nosaltres el cap de setmana.
Al voltant de les cinc ens preparem per anar a la Gegantada una trobada de gegants de la ciutat de Mataró on gairebé tots els barris i escoles tenen el seu gegantó o cap-gros .Alguns decidim arribar al lloc de l’acte a peu, d’altres més murris esperen l’autobús. Finalment aquest autobús no arriba i gairebé tothom puja caminant. De sobte comencen a sentir-se soroll de tambors ,gralles i xiulets, presagi de que els teníem a prop. Van aparèixer moltisims gegants amb els seus músics i vàrem disfrutar de la seva rua. Cal dir que en aquesta sortida ens acompanyaven uns companys autocaravanistes Holandesos. Retornem a peu fins a les autos desprès d’haver buidat d’aigua i gelats el quiosc del parc.
Al arribar uns quants decidim anar a fer gasto al bufet lliure que hi ha al carrer paral•lel al nostre. Hi mengem bé i molt ,les pitzes i les amanides ens fan les delícies desprès d’una llarga caminada. Al acabar retornem al parking per probar els dolços de la Mª José.No ens defrauden i com sempre estàn deliciosos. A la una de la matinada arriben els més toca tardans,els entranyables Vicens i Paquita.Ens estem amb ells fins les tres de la matinada, amb la Joaqui,el José i jo acompanyats ,com no ,d’una magnifica truita de patates i una cocacola.

La nit s’ha fet curta doncs a 2/4 de 9 ha arribat la noia del pa i els croissants. La gent ha dit que eren bonisims ,nosaltres ens hi hem tombat. La calor de bon matí ja apreta i sort que corre airet .Ens visita una consellera de l’ajuntament que també es una de les promotores de la propera àrea de Mataró, ella també es autocaravanista.
Alguns emprenem una altre passejada a la ciutat per descobrir la ruta modernista del lloc. Aprofitem l’avinentesa per descobrir una bonica i gustosa pastisseria on alguns gormands , com jo, no podem evitar la temptació de comprar alguna dolçaina. La visita la fem àudio guiada ,ja que la Mercè molt previsora ja havia reservat els aparells. No deixa de sorprendre la vitalitat que ha tingut ja de temps d’ILURO aquesta ciutat.
Passegem per carrers i carrerons i descobrim la grandesa arquitectònica que tenim a molts llocs del nostre pais i no sabem apreciar prou. Personalment i familiarment vàrem disfrutar molt de la ruta i més quan al acabar vàrem poder disfrutar d’una vetllada castellera amb majúscules. Els cap-grossos de Mataró varen fer un paper molt destacat i nosaltres vam viure en directe un tres de 9 amb folre i manilles ,encara ens fa posar la pell de gallina.
Retornem a les autos i encara ens queda temps per fer-nos un bany rapidet.
Dinem i ens despedim de la colla que ja de segur no veurem fins a la tornada de vacances. Desde d’aquí us volem agrair la vostra companyia i la vostra implicació en fer força per poder disfrutar molt haviat d’una àrea en aquesta preciosa ciutat.
Gràcies Mercè i família per el vostre esforç.
Bones vacances a tots.

Unknown ha dit...

Hola Familia, bona trobada d'autos a Mataró, si senyor!!

Bé, doncs, ja m'he estrenat amb el tema aquest dels blogs, gracies per pasar i deixar una salutació.